В процесі державних закупівель необхідно оцінювати всіх потенційних постачальників з точки зору як ціни, так і якості їх товарів або послуг. Однак у світі ставок один з найпоширеніших коментарів, який часто можна почути: «Це не рішення, і хіба все це не грунтується на найнижчій ціні?»

Тендер за найнижчою ціною

Недавній аудиторський звіт Інституту дипломованих бухгалтерів Англії і Уельсу показав, що будівельні фірми особливо цінуються на нереально низькому рівні, що є приводом для занепокоєння в галузі. Можливо, це не стане шоком після того, як в останні роки в управління увійшли великі корпорації, і навіть найбільші корпорації, як кажуть, мають «всього кілька контрактів, щоб уникнути збитків». Однак це стосується не тільки до будівельної галузі – будь-який бізнес, який цінує свої товари або послуги по дійсно низькою ціною, може вважати це надзвичайно шкідливим для великих складних контрактів.

Поточний проект Prozorro.Sales є хорошим прикладом цього, оскільки проект вже перевищив бюджет і ще не близький до завершення – це можна пояснити поганий ціновою стратегією на етапі тендера. Ви можете дізнатися про його процесі на сайті https://www.uub.com.ua/rus/otsenochnaya-deyatelnost/otsenka-dlya-tselej-nalogooblozheniya/.

Якщо МСП ведуть переговори за контрактом, дуже важливо встановити ціну, яка підходить компанії для виконання роботи – вам не потрібно намагатися виграти заявку виключно на основі низької ціни і дотримуватися структури ціноутворення. вашої компанії.

Елементи якості в додатку

Хоча ціна – це область, в якій оцінюється пропозицію, не варто забувати про питання якості, пов’язаних з поданою заявкою. При оцінці пропозиції може бути кілька варіантів співвідношення ціна / якість, але зазвичай співвідношення ціна / якість становить близько 60% / 40%. Це означає, що є ще велика область застосування, де можна оцінювати показники якості. Якщо фірма усвідомлює, що ціна є ціною і її не потрібно міняти, слід зосередити увагу на обчисленні максимальних балів в показниках якості.

Компанія повинна враховувати те, що від неї вимагає замовник: добре чи написаний і переконливий відповідь на пропозицію, краще пропозицію конкурента і чи відповідає презентація пріоритетів покупця? При проведенні тендеру необхідно враховувати безліч чинників, і професійна підтримка торгів може гарантувати, що ви отримаєте найбільшу кількість оцінок, доступних в цьому розділі пропозиції. Якщо якість цінується високо, буде корисно ввести оцінки в розділі цін.